ین کد ها برای تمام نسخه ها است.
به ادامه مطلب مراجعه کنید
برای وارد کردن کد ها ابتدا کلید ~ را بزنید و سپس در کادر باز شده کد های زیر را وارد نمایید :
اثر |
کد |
اضافه شدن ۲۰۰۰۰ پول به خزانه ی شما |
add_money 20000 |
یونیت ها ۱۰% ارزان تر می شوند |
gamestop یا bestbuy |
اضافه شدن فیل های بزرگ به مکان انتخاب شده |
oliphaunt |
سقوط دیوار های دشمن در جنگ ها |
jericho |
افزایش/کاهش جمعیت در شهر انتخاب شده ۱ |
add_population [city name] [number] |
از بین رفتن نقاط تاریک در نقشه |
toggle_fow |
دادن خصلت مورد نظر به ژنرال انتخاب شده |
give_trait [character] [trait] [number] |
تکمیل تمام ساختمان های موجود در صف ساخت شهر انتخاب شده |
process_cq [city name] |
تکمیل تمام نیرو های موجود در صف ساخت شهر انشده |
process_rq [city name] |
نمایش راهنما برای دستور های مورد نظر |
[command]? |
پیروزی در جنگ ها ۲ |
auto_win [attacker|defender] |
ساخته شدن نیرو های مورد نظر در شهر یا ارتش انتخاب شده |
create_unit [settlement or character] [unit ID] |
لیست تمام خصلت ها |
list_traits |
انتقال ارتش به مکان مورد نظر |
move_character [name] [x,y] |
دادن امتیاز به خصلت شخصیت مورد نظر |
give_trait_points [character] [trait] [number] |
دشمنان تمام پیشنهاد های شما در پنجره دیپلوماسی را می پذیرند |
force_diplomacy [accept|decline|off] |
شکسن ناپذیری ژنرال ها در جنگ |
invulnerable_general [character] |
تغییر تاریخ بازی |
date ۰ |
کشته شدن شخصیت مورد نظر |
kill_character [character] |
تغییر فصل بازی |
season [summer|winter] |
تسخیر شهر انتخاب شده |
capture_settlement [city name] |
تعویض صفحه نمایش خط ساحلی در نقشه ی استراتژی |
toggle_coastlines |
نمایش صفحه ی خروج جدول بندی شده |
toggle_tow |
تغییر محدودیت های دوربین |
toggle_restrictcam |
تعویض لایه زیرین |
toggle_underlay |
تعویض لایه ی رویی |
toggle_overlay |
نمایش تمام افرادی که توانایی جاسوسی دارند |
toggle_perfect_spy |
نمایش تغییرات موجود در ساختمان ها |
building_debug |
اطلاع زسانی در زمان انتشار یک آپدیت جدید |
perf_times |
فرستادن پیام به تمام فکشن ها |
message_collation_set |
نمایش پیام های تمام فکشن ها |
show_all_messages |
تغییر حالت نمایش آب ها در کمپین |
toggle_flowing_water |
تعویض آمار صفحه نمایش در اتاق های گفتوگو |
nw_stats |
تغییر حالت میان وضعیت هفته ها |
toggle_pr |
دادن کمکی جدید به ارتش |
give_ancillary |
برگردادن شخصیت ها به حالت اولیه |
character_reset |
نمایش مختصات |
show_cursorstat |
آموزش ها |
toggle_terrain |
دادن امتیاز خصلت به شخصیت مورد نظر |
give_trait_points |
لیست کمک های قابل استفاده |
list_ancillaries |
دادن امتیاز های حرکتی به شخصیت مورد نظر |
mp [value] |
لیست تمام شخصیت های موجود در بازی |
list_characters |
نمایش سرزمین های قابل عبور توسط شخصیت ها |
show_landings |
مسدودسازی سواحل موجود در نقشه |
filter_coastlines |
تنظیم میزان تاثیر ساختمان در گسترش بهداشت |
set_building_health [value] |
حداکثر سرعت در زمان رفتن به ترن بعد |
ai_turn_speed [value] |
تنظیم حداقل همپوشانی عمق نقشه هوایی برای زوم کردن |
amdb_min [value] |
تنظیم حداکثر همپوشانی عمق نقشه هوایی برای زوم کردن |
amdb_max [value] |
تنظیم همپوشانی نقشه هوایی نسبت به دوربین |
amdb_offset [value] |
بزرگنمایی برای زوم نقشه های هوایی مشخص شده |
zoom [value] |
تنظیم مخرج جناح رتبه بندی |
set_ranking_interval [value] |
بازسازی رادار |
regenerate_radar |
تغییر عمق دریا به ارتفاع مورد نظر |
adjust_sea_bed [value] |
تنظیم شادر ها |
reload_shaders |
تنظیم تکچستر ها |
reload_textures |
آتش |
toggle_game_update [mt|toggle|reload|int] |
نمایش تنظیم مجدد نیروی چرخه |
reset_display |
تنظیم موضع دیپلوماتیک بین دو جناح مختلف |
diplomatic_stance [value] |
اضافه کردن فرعیات به صفحه ی نمایش اطلاعات افراد |
test_ancillary_localisation |
آتش سوزی ساختمان ها |
burn_piggies_burn |
تست پیام رویداد مشخص شده در descr_event_enums.txt |
test_message |
نمایش ویژگی های زمین دفاعی |
show_terrain_lines |
پاک کردن تمام انباشته پیام |
clear_messages |
لیست همه واحدهای در ارتش |
list_units |
نمایش پیام پیروزی برای جناح |
victory |
مشاور نظامی |
trigger_advice |
خسارت دیدن دیوار شهر ها |
damage_wall [none|gate|breach] |
پیروز کردن یک فکشن خاص |
test_victory_scroll |
آپگرید کردن تمام یونیت ها |
upgrade_effect |
ایجاد اتحاد های محلی برای پیروزی در جنگ ها |
force_battle_victory |
ایجاد اتحاد های محلی برای شکست در جنگ ها |
force_battle_defeat |
خارج کردن نیرو ها از جنگ |
output_unit_positions [filename] |
نمایش کلیه پردازش مسیرهای معتبر در راه یاب |
show_battle_paths |
نمایش امکانات قابل عبور کردن مناطق غیرقابل عبور |
show_battle_paths_for_unit [value] |
نمایش طرح های خیابانی در شهر ها |
show_battle_street_plan |
نمایش مختصات جنگ در ثانیه |
show_battle_marker [value] |
نمایش شعاع مناطق جنگی |
show_battle_circle [value] |
پاک کردن یک فکشن خاص از بازی |
kill_faction [value] |
ایجاد مراحل دیپلوماسی |
diplomacy_mission |
ایجاد رویداد در موقعیت |
event [value] |
کنترل شخصیت ها |
control [value] |
ایجاد یک ساختمان مخصوص در شهر |
create_building [value] |
غیر فعال کردن AI |
disable_ai |
توقف درست قبل از شروع ، به نوبه خود دنباله نوبت جناح مشخص ، یا در حال حاضر جناح اگر هیچ جناح داده شده |
halt_ai [value] |
ریستارت کردن تنظیمات AI |
run_ai |
نامشخص |
shadow |
نامشخص |
ie |
نامشخص |
puppify_my_love |
نامشخص |
reapply_rigid_model_influence |
1) اگر برای تعداد از ۲۰۰۰۰ استفاده کنید ، جمعیت زیاد و اگر از -۲۰۰۰ استفاده کنید ، جمعیت کم می شود
۲) اگر شما به دشمن حمله کرده اید از attacker و اگر دشمن به شما حمله کرده است از defender استفاده ن